Česká telekomunikační infrastruktura a.s. (zkráceně CETIN) spravuje a provozuje největší datovou a komunikační síť pokrývající celé území České republiky. Zajišťuje také mezinárodní služby, a to jak pro domácí, tak i pro zahraniční poskytovatele služeb. Své služby nabízí především různým telekomunikačním operátorům, kteří s jejich pomocí zajišťují služby pro koncové zákazníky.

Specialista dohledového centra - DPČ (8-12 hod směny)

Hledáme nadšeného kolegu, který se chce učit a rozvíjet v oblasti Telekomunikací. Těšit se můžeš na práci v srdci naší společnosti, v dohledovém centru. Prsty a oči budou zaměstnávat především emaily, uši zase telefonáty od zákazníků (většinou zástupci národních i mezinárodních operátorů) nebo našich dodavatelů. Budeš mít zároveň zodpovědnost za to, aby vše bylo zapsáno v systému a směrováno na správnou stranu. V druhé linii za Tebou budou specialisté jednotlivých technologií a služeb, na které se budeš moci v případě potřeby obrátit. Jsme fajn parta, takže hledáme někoho pohodového, kdo ale zároveň umí vzít za práci a je s ním legrace.

Co Tě čeká

  • Příjem a řešení zákaznických incidentů, na což bude navazovat Tvoje samostatná diagnostika problému a jeho řešení či rozhodnutí o případné eskalaci na kolegy.
  • Komunikace se zahraničními zákazníky i dodavateli.
  • Spolupráce s technickými specialisty a techniky v terénu.
  • Spolupráce při řešení nahlášených problémů s ostatními útvary společnosti.
  • Zodpovědnost za dodržování kvality zákaznických služeb v souladu s SLA.
  • Práce na 12ti hodinové směny na základě Dohody o pracovní činnosti (tj. cca 1-2 směny týdně).

Co čekáme my

  • Máš minimálně SŠ vzdělání technického směru (elektrotechnika, telekomunikace), případně jsi student VŠ, zaměřené na telekomunikace či příbuzné obory.
  • Zkratky, jako je WDM, SDH, PDH a DSL, IP Ti nejsou cizí a alespoň teoreticky víš, o čem je řeč.
  • I v nečekané situaci se dokážeš rychle rozhodnout a samostatně řešit technické problémy sítí a služeb, i když jsou třeba nestandardní.
  • Domluvíš se v pohodě anglicky (telefonát s dodavatelem, email, dokumentace).
  • Je na Tebe spolehnutí a umíš pečlivě dotáhnout pracovní úkoly.
  • Slovní spojení „týmová práce“ Tě neuráží a navíc jsi rád/a, když můžeš komunikovat s kolegy i dodavateli.
  • Dokážeš se přizpůsobit pracovní zátěži.
  • Opravdu Ti nevadí, když se máš naučit něco nového nebo si samostudiem doplnit znalosti.
  • Pokud máš praxi v IT / Telco oblasti, bude to pro Tebe plus ve výběrovém řízení.
  • Jestliže jsi ale čerstvý absolvent, nevadí, i Tebe rádi v našem týmu uvidíme.

S čím u nás můžeš počítat

  • Dostaneš se k nejmodernějším technologiím a novým trendům z oblasti telekomunikací.
  • Budeš mít zajímavou a zodpovědnou práci, a když se Ti bude dařit, rádi Ti nabídneme zodpovědnější roli.
  • Nabídneme Ti možnost učit se od těch největších profesionálů v oboru a rozvíjet se.
  • U nás najdeš opravdu přátelský tým.
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody a benefity Tě neminou. Jedná se například o mobilní telefon s 10GB dat měsíčně nebo parkování na Praze 3 v našem areálu.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Olšanská 2681/6, 130 00  Praha-Žižkov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Mobilní telefon, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Česká telekomunikační infrastruktura a.s.

Praxe a stáže, trainee programy. Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice vhodná pro důchodce.

 

Kontakt

Česká telekomunikační infrastruktura a.s.
Markéta Dufková